Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

tirsdag 29. september 2009





Ny ATC oppgave fra Art Pieces Nr,40 http://artpieceschallenges.blogspot.com/ Slik var oppgaven :TÅRER Triste tårer, glade tårer? Du bestemmer! Vi ser fram til å se hvordan DIN tåre-ATC blir.

Slik ble mitt resultat :-) Jeg valgte å lage ett kort med latter tårer :-) Joker kortet fant jeg da jeg rydda her om dagen.Tåren har jeg hatt liggende siden på slutten av 80-tallet,så nå var det på tide å plassert den på ett prosjekt!

4 kommentarer:

  1. Very clever use of elements and wonderful design!!!!

    SvarSlett
  2. så flott tåre-joker du har laget

    klem fra Benedicte

    SvarSlett
  3. Kjempestilig atc og super ide!! likte lagene du har brukt og tåren er kjempelekker!!

    Linda

    SvarSlett
  4. Utrolig stilig atc! Nydelig tåre !
    Takk for at du deltar hos Art Pieces :)

    Klem, Gry-Heidi

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)