Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

tirsdag 23. mars 2010

Gjenbruk!

Ukens oppgave i Skrappekammeret denne gangen ,var som følgende :I denne utfordringen vil vi at dere skal finne fram kreativiteten i dere og lage noe med ting dere ikke vanligvis bruker.Bruk noe du til vanligvis ikke scrapper med. F.eks. ta en tur i søppelkassa (eller ja ikke direkta da, men finne et eller anna som du evt skal til å kaste;) ). Se i skuffer , skap og på loft/kott... bortgjemte ting. Hva med en tur ut i naturen, dvs for de som ikke har snø da heheMed andre ord her er det fantasien som setter begrensninger.
-------------------------------------------------------------------------
Jeg grublet veldig på denne, for jeg er en dame som scrapper med det meste :-)
Inspirasjonen kom søndags morgen under forbredelsen av helge frokosten.
Jeg hadde tømt en eggekartong, å den rakk nesten å havne i søpla etter att jeg hadde revet av lokket. Etter nærmere ettersyn, oppdaget jeg den flotte strukturen på innsiden av lokket. Att jeg ikke hadde tenkt på dette tidligere. Så her er resultatet av min eggekartong :-) Jeg har brukt gull glimmermist på den.

Blomsten bak rosen er også fra eggekartongen




Baksiden.
Her har jeg brukt naggler fra min eldste datters naglebelte.
Teksten er fra Stamping up.



I tillegg til Skrappekammeret, så ønsker jeg å delta

9 kommentarer:

  1. Lekkert og kreativt kort! Utrolig mye fint vi kan lage kort av du:-). Hadde aldri kommet på denne ideen selv...smart!
    Nydelige stempelet i bruk:-), lekre blomster og herlige farger!
    Ha en fin tirsdag!
    Klem Laila.

    SvarSlett
  2. Jammen er du kreativ Lena, skulle vært flue på veggen da du "gjennoppdaget" eggekartongen.
    Flott resultat! Lekkert pyntet og nydlige stempler.
    Tusen takk for bidraget ditt!
    Klem fra Guro hos Scrappekammeret

    SvarSlett
  3. Stilig og kreativt må jeg si!!!Nydelig stempel og flott pyntet:-)
    Klem Mette

    SvarSlett
  4. bare helt skjønn, du får det til bestandig du.
    Kjempefin struktur på eggekartongen
    det må testes ut hihi.....
    Ha en fin kveld, klem:)

    SvarSlett
  5. Herlighet, så kreativ du er, og sååå lekkert det ble også!!

    Klem :)

    SvarSlett
  6. Stilig! Og veldig kreativt! Tusen takk for bidraget ditt!
    Klem

    SvarSlett
  7. Aah. så utrolig lekkert og kreativ Lena! Digger!!:)

    Takk for at du deltar.
    Klem Cathrine

    SvarSlett
  8. du å du så stilig og kreativt! knall fin!
    tusen takk for at du deltar på scrappekammeret sin utfordring :)
    klem fra linda/linsal

    SvarSlett
  9. WOW det var jammen kretivt!! Hadde jeg nok aldri kommet på... Men kjempeflott resultat! Nydelig pynting og herlige farger ;)
    Takk for at du bidrar hos Scrappekammeret ;)
    Klem fra Anette

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)