Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

søndag 21. mars 2010

Organisering

Nyttårs forsettet mitt var å bli litt mer organisert!....å ja, jeg jobber stadig med saken :-)
lørdan kjøpte jeg denne flotte innredningen på Clas Olsson kr 98,-
Den rommer alt jeg har av charms,bling,maljer ,brads + enda litt til .
Det er så herlig å endelig ha alt dette på ett sted. Jeg vurderer å gå til anskaffelse av en til.
I den vil jeg ha bånd,blomster,knapper og perler.
Bare digger dette nye systemet mitt :-)

4 kommentarer:

  1. Off, det der var da voldsomt til organisering. Er det ikke meninga at alt sånt skal flyte rundt så man ikke finner igjen noe når man trenger det da?
    Hi-hi.

    SvarSlett
  2. Ja det er deilig når en får ryddet og organisert tingene! Av og til bruker en myyyye tid på å lete etter ting og tang!!
    Klem Mette

    SvarSlett
  3. Smart koffert:-) her fikk du plassert mYe fint stæsj! Ikke værst pris heller:-)
    Koser meg masse med opprydding innimellom..får ekstra god oversikt for en liten periode ihvertfall:-).

    Blir spennede med Bikubens nye lokaler:-)
    Klem Laila.

    SvarSlett
  4. De her har de gått tom for i perioder her jeg bor!!!!Den er kjempe kjekk!!!!!

    ;0)Gry-Beate

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)