Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

mandag 24. mai 2010

Ett "ORANGE" kort

Sola skinner, å jeg fikk lyst til å prøve meg på noe sommerlig :-)

inne hos The pink elephant har de en utfordring gående, som lyder slik :

Orange
Make the color Orange the focal color of your card

-----------------------------------

Siden orange er den fargen jeg desidert har minst av,

så kastet jeg meg over denne oppgaven :-)

Fant noen små rester. Stempelet er ett digitalt stempel

som jeg fant på nettet under en av mine vandringer.

Husker desverre ikke hvor.

Appelsinen har fått litt glitter, for å en litt saftig og søt look :-)





Jeg ønsker også å delta på utfordringen inne hos Your Next Stamp challenges , der oppgaven var som følgende :
Cut it out and pop it up!



9 kommentarer:

  1. Looks good enough to eat. Lovely card! I like the green and orange together.

    SvarSlett
  2. Kjempe stilig oransje kort, Lena!
    Lekker bakgrunn og fine farger sammen.
    Så saftig appelsinen ble:-)

    Takk for tipset om free digi motiv!
    Klem Laila.

    SvarSlett
  3. Så stilig og flott kort!! Fint med orange og grønt i sammen, og appelsinen så virkelig saftig ut!
    Klem mette

    SvarSlett
  4. Stilig! Det ble jo rene fruktfatet dette her!
    Klem

    SvarSlett
  5. Dette var et friskt kort!! Flott kort du hadde i Ett trykk!

    ;0)Gry-Beate

    SvarSlett
  6. Nydelig kort i friske fine farger! Har lite orange selv, men du så fint det er!
    Klem Jorunn

    SvarSlett
  7. Ååå dette likte eg,i flotte farger og appelsinene var virkelig hærlige.
    Klem Tone

    SvarSlett
  8. I love your card. The layout is awesome. Thanks for joining us at TPE!

    Silvia ~ DT

    SvarSlett
  9. what a fun card!! Love the layout!! Thank you so much for playing along with us at TPE!!
    Sheri~TPE DT

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)