Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

søndag 5. september 2010

Helgens messe shopping :-)

Har storkost meg på messa i Skedsmo hallen i helgen :-)
Ble litt shopping da veit du ;-)
My nytt å leke seg med her :-)
Endelig!!!! Denne hadde jeg ønsket meg leeeeeenge :-)
Har sittet å sett på masse you tube videoer fra USA,
å de bruker slike alle sammen.
Jeg har kost meg med bling sortering på morran.
Kjøpte tre brett med små bokser, men
angrer på att jeg ikke kjøpte en til. Fikk da
sortert det meste.

Var også med på mitt første scrappe treff, noe som gav
mersmak :-) Så moro å få treffe så mange koselige
bloggere :-) Så mye ble det  nok ikke laget fra min side,
he,he...men hyggelig hadde vi det :-)
Ønsker dere alle en flott søndag :-)

7 kommentarer:

  1. Herlig shopping :o) Det ble litt diverse ting og tang på meg også :) Det er koselig med treff !
    Ha en fortsatt fin søndag, og kos deg med alt det nyinnkjøpte :o)

    Klem :)

    SvarSlett
  2. Så mye fint du har kjøpt deg!
    God søndag :O)

    SvarSlett
  3. Utrolig koselig å endelig treffe deg Lena! Veldig koselig å scrappe med dere :) Satser på gjenntakelse etterhvert.
    Jeg var der i dag og, men det var mye færre folk idag.
    Var på bikuben og sier bare WOW, utrolig butikk, ble hjerte punch på meg der gitt ;-)
    Ha en fin kveld!!!
    Klem Guro

    SvarSlett
  4. Takk for i går Lena! Kjempe koselig å treffe deg IRL:-)
    Mye fint stæsj du har invester i.
    Håper dere får plass på Ski-treffet..tvi-tvi:-)

    Ha en fin og kreativ kveld!
    Klem Laila.

    SvarSlett
  5. Så mye fint du har kjøpt deg :)

    SvarSlett
  6. Flott shopping :)

    Var veldig hyggelig å hilse på deg i går. Vi får prøve å lage et mini-scrappetreff en gang :)

    SvarSlett
  7. Artig å bevitne at du besto intelligenstesten med å bruke den gigantpistolen du endelig fikk skaffet deg, Lena ! Den var .. SVÆÆR :-)
    Masse annet 'fant' du jo også, der; spennende det.
    Veldig hyggelig å treffe deg; om man ikke er altfor produktiv, så har man det bare desto hyggeligere; det er helt klart :-)

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)