Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

mandag 30. mai 2011

Dagens andre tag


Dagens andre tag har jeg laget
til min mann som fyller 44 år i sommer.
Jeg har brukt bilde fra utfordringen
inne hos Picture and scrap  som i
disse dager er i ferd med å bytte navn
til "Card and Scrap"
Nå blir det litt forskjellige utfordringer der.
Ser att jeg er litt forsent ute til å bli med 
på denne utfordringen, men jeg
laget den også men noen andre
utfordringer i tankene.
Her er det flere bilder av taggen:
Mannen min er låsesmed, så derfor måtte jeg jo
ha med noen nøkkler :-)
Sender denne taggen til disse utfordringene:
Lexis creations  til en mann
Simon says  favoritt stempel
det er tekst stemplet som jeg har stemplet på
designer papiret med.
( My favorit stamp is the franch script stamp that
i  have just in the back ground )
Huff, dette ble sikkert eledig engelsk.....men
dette Panduro stempelet har jeg virkelig brukt mye :-)


Ønsker dere alle en flott uke og noen deilig fridager :-)


14 kommentarer:

  1. Rååå lekker tag!!! Utrolig flotte detaljer og kjempefine farger!! Nydelig den forrige tagen også:-) Så fine bilder på de begge!! Flink du:-)

    Ha en fin uke Lena!! Klem Laila.

    SvarSlett
  2. Enig med Laila!:)
    Åsså 2 på EN dag...ikke noe å si på produktiviteten!
    Flott herre-tag, og nydelig den rosa også!:)
    Ida

    SvarSlett
  3. Gratulerer med 3. premien i Trykkpressa!:)
    Klem

    SvarSlett
  4. Great tag, I love the colours you've used! :) The Design Team are really pleased that you joined us for the Simon Says Stamp and Show Challenge this week - Thank you!

    SvarSlett
  5. Lekker tag med masse flotte detaljer!!!

    Ha en fin uke!
    Mona :-)

    SvarSlett
  6. Så tøft med det lille bildet på tagen! Slike tager kan jo brukes til alt mulig! Må lage noen jeg også kjenner jeg!!!

    Klem

    SvarSlett
  7. Så fin tag du har laget, så mye tøff pynt. Ønsker deg en fin uke.

    SvarSlett
  8. Kjempeflott tag, Lena ! Så masse flotte detaljer du har fått med her, uten at det virker overlesset. Rett og slett perfekt :-)
    Ønsker deg også en fin dag, og uke videre.
    Klem
    T.

    SvarSlett
  9. Fabulous! Thanks for joining us at Little Red Wagon:)
    Joanne xo

    SvarSlett
  10. Hi Lena, what a gorgeous tag. I love the colours and papers you've used. Thanks for joining us at charisma cardz challenge this week. Hugs, Denise x

    SvarSlett
  11. A gorgeous tag! I love the metallic embellishments that you used!

    Thanks for entering the Simon Says Stamp Challenge!!!

    -Sarah

    SvarSlett
  12. Wonderful tag.Love the colours and lovely details.Thanks for joining us at Craft Your Passion :D
    Lisa x

    SvarSlett
  13. Lovely tag with such gorgeous detail.
    Thanks for sharing it with us at Lexi's this time.
    Good luck.
    Debs xx

    SvarSlett
  14. What a gorgeous project! I love the muted browns with the splashes of green!

    Thanks for joining us over at Lexi's Creations this fortnight in our 'Father's Day/ Card for a Male' challenge - good luck.

    xo Lou Mac.

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)