Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

søndag 1. mai 2011

Ditt vakkre smil

Jeg har kost meg med å lage lo'r denne helgen.
Dette er den andre av 3 lo'r som jeg har laget
av min datter Amalie. Dette er 1.klasse bilde av
henne.  Har fått med meg noen sommerfugler 
her også, så denne sender jeg til Sukkersøtts
sommerfugl utfordring :-) i tillegg sender
jeg den til disse utfordringene:
The crafty pad perler og swirler
Paper cutz  lag hva du vil
Color throwdown  farge utfordring
Crazy  3 forskjellige papirer
Stamp fairy  bling, 3 papirer og 2 puncher(sircel and butterfly)
 
Da var helgen over for denne gang....jobbing i morgen! :-)
Ukene flyr, tenk att det allerede er 1 mai.
Syns ikke det var lenge siden ungene hadde
på ulltøy, dresser lue og votter. Det nærmer serg
SOMMER :-)
Ønsker dere alle en flott og vårlig uke :-)

11 kommentarer:

  1. Oh this is terrific! Love the design you created with all the wonderful details. Thanks for sharing it at STampFairy!

    SvarSlett
  2. Så flink du er med Lo`er Lena. Har du lagd mange?
    Denne er nydelig, så mange fine detaljer og farger. Understreker det vakre smilet til Amalie.
    Ha en fin dag på jobb:)
    Kommer du på fredag?
    Klem Sissel

    SvarSlett
  3. Flott LO med fine farger og en nyydelig smilende jente. Ønsker deg en flott dag i vårsola.

    SvarSlett
  4. Fab creation love the LO & the colours are lush!

    Thank you for sharing with us at MAWTT this week, good luck!!
    hugs shell xx

    SvarSlett
  5. To nydelige LO'er du har laget. Herlig å se så fine bilder og vakkert pyntet rundt. Ønsker deg en fin uke.

    SvarSlett
  6. Kjempe flott LO dette også Lena:-)
    Nydelige farger og koselig å forevige det fine bildet! Perfekt tekst og flott layout!
    Ha en fin mai uke:-) Klem Laila.

    SvarSlett
  7. Gøy å se LOer også fra deg :) Flott LO, med fine farger!

    SvarSlett
  8. Fab layout and such a gorgeous picture. Thank you for joining us this week at MAWTT for Pami's 'Anything Goes' challenge and good luck
    Hugs Laurie x

    SvarSlett
  9. Hi here! What a wonderful layout, and I agree, your daughter certainly does have a beautiful smile! Thanks for sharing this with us at THE CRAFTY PAD for our Pearls & Swirls challenge this week. Hugs, Ali x

    SvarSlett
  10. Superflott LO, Lena!!! Herlige farger og kontraster!!!
    Tusen takk for at du deltar hos Sukkersött denne uken :)
    Klem, Wenche :0)

    SvarSlett
  11. Oh beautiful Layout and adorable pic as well! Thank you for sharing & playing along with us in The Crafty Pad – Pearls & Swirls Challenge Check back with us on Sunday to see if you’re a lucky winner & our next challenge theme. Fair winds & following seas, The Navy Wife.

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)