Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

søndag 1. januar 2012

Godt nytt år!

Vil med dette kortet få ønske alle mine
blog venner ett riktig godt nytt år :-)
Sender dette kortet til:
CRAFT nytt år
The sisterhood of crafters  svart,hvit + en farge til

Så har Jeg ett lite tips å komme med.
Jeg har slitt med de nye Spelbinders daisene
mine.Papiret har sittet så godt i fast att det
har blitt revet i stykker før jeg har fått det løs
fra daisen.Ergerlig, for den var jo så fin......men
så kom jeg på noe lurt ;-)
Jeg hadde på litt hvitt belegg slik som er på QK daisene.
å da gikk det som smurt!!! :-)
Kanskje det er noen som har gjort dette før meg,
men jeg tenkte det ut heeeeeelt selv! ;-)
Ha en flott søndag :-)


19 kommentarer:

  1. oh how beautiful and elegant. Love that bit of blue and really like that die. Thanks so much for playing along with us at The Sisterhood of Crafters and Happy New Year.

    SvarSlett
  2. Underbart kort!
    önskar dig Ett Gott Nytt kreativt År..

    SvarSlett
  3. Det var innmari lurt, Lena. Takk for tipset, det var bare å finne det belegget man har på QK-daisen da. Hvor gjør man egentlig av de greiene når man ikke har brukt dem?

    Nydelig kort du har laget i anledning av nytt år! godt nytt år, og ha en flott siste fridag. Klem Jeanette :)

    SvarSlett
  4. Lekkert lena! Godt nytt år!
    Klem,Janne

    SvarSlett
  5. Kjempefint kort og med et søtt motiv :)
    Godt tips du kom med her.
    Godt nyttår, klem :)

    SvarSlett
  6. What a beautiful, elegant card. I just love the DP. The layout is perfect. Thanks for joining in the CRAFT challenge this week. Good Luck Sheryl xx

    SvarSlett
  7. Kjempeflott kort du har laget, - og ja, du er lur! Løsningsorientert. Ønsker deg også et godt nytt år. Så treffes vi vel om ikke alt for lenge.
    Klem

    SvarSlett
  8. Hei Kjære Lena....
    Stikker innom for å ønske deg et riktig godt nytt år...Gleder meg til flere hyggelige treff!!

    Nyttårsklem fra Angella

    SvarSlett
  9. Kjempeflott kort, med knallfarger som passer så bra, Lena ! Stilig dette mønsterpapiret også :-)
    Så koselig med de søte gaveeskene du har laget i innlegget nedenfor, tenker nok det slo an, ja :-)
    Takk for det gamle året, mange hyggeligestunder sammen på treff både her og der, og ikke minst; tusen takk for alle hyggelige kommentarer du legger igjen hos meg :-)
    Ønsker deg og dine et flott 2012 !
    Klem
    Turid

    SvarSlett
  10. Fabulous New Year's card!
    Many thanks for joining in the Cute Card Thursday Challenge this week, hope to see you lots more in 2012!
    Happy New Year, Debxx

    SvarSlett
  11. Godt nyttår til deg også! Veldig stilig kort og så lurt å bruke foam på spellbinders dies!

    Takk for tipset. Sees på fredag?
    Klem

    SvarSlett
  12. Gorgeous card.Love the image and the design!
    Thanks for joining us at Hanna and Friends!
    Dodici
    xxx

    SvarSlett
  13. Søtt kort. Minner meg på at det er altfor lenge siden jeg har brukt Penny Black-stemplene mine.
    Godt nyttår!

    SvarSlett
  14. This is adorable. Love that cute little mouse in the pretty frame.
    Thanks for joining us at Totally Papercrafts and Happy New Year.
    Caroline xxx

    SvarSlett
  15. Hello,

    thanks for joining hanna&friends.
    very cute card!!

    happy new year!!!

    hugs renate

    SvarSlett
  16. What a fantastic idea for a new year card... thanks for joining us at C.R.A.F.T.Challenges this week. Good luck

    Sylvia xx

    SvarSlett
  17. Stunning card! Such a cute image!

    Thanks for joining us at Hanna & Friends this time.

    Hugs, Kiki

    SvarSlett
  18. Hei og godt nytt år Lena :)
    Kjempefint kort med morsomt motiv. Og veldig fint at du deler sånne flotte tips. Har slitt med mye ødelagt papir jeg også.
    Håper vi sees på fredag, nå er det på tide med treff igjen.
    Klem Sissel

    SvarSlett
  19. Gorgeous card, simply stunning love the colours...


    PS: I would honor if you visit my challenge blog at Digidarla.com and Digidarladesigns.com


    Hugs
    XXXDigidarla.

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)