Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

søndag 6. mai 2012

kort med gjennomisktig forside

I dag har jeg laget ett kort etter oppgaven til Tryk pressa,
der det denne gangen var en tredelt oppgave.
-Ett bilde. Her lot jeg meg inspirere av den lilla fargen.
- Prikkede papirer og
-ett avlangt kort.
Tror dette kortet skulle dekke alle disse tre kriteriene.
Fronten er laget av emballasje, preget med en embossing floder.
Litt vanskelig å pynte ett slikt kort.Bruket den nye daisen min
(brudeparret fra Life style/QK ) Teksten tror jeg er fra
Kort og godt.
For å få skrive plass, laget jeg en tag  til å trekke ut.
Helt utbrettet :-)

Sender også dette kortet til:
Doodle artifacts  resirkulering
(The plastic sheet is from  a plastic box
pickt aut of the garbitch)
2 sisters  alt er lov
(3 diferent pokadotted papers)
Crop stop  embossing



Ha en flott søndag :-)

4 kommentarer:

  1. Hei!
    Kjempefint kort, og god løsning på oppgaven. Digger lilla!:))
    Kjempefin LO under her!:))
    Ida

    SvarSlett
  2. Kjempefint kort og så stilig med gjennomsiktig framside.
    klem :)

    SvarSlett
  3. Utrolig stilig dette ble, Lena, morsomt med embosset gjennomsiktig forside, og den dies'en er jo kjempefin (har ikke sette den før). KReativ, du :-)
    Klem
    Turid

    SvarSlett
  4. Knall! :)

    Takk for at du deltar i Trykkpressa denne måneden :)

    Åshild
    Ett trykk

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)