Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

søndag 2. desember 2012

Ducati

 Av og til får jeg litt spesielle bestillinger. Her var
stikkordene: Italia,Ducari,Vibeche og 40.
Etter litt googling på nettet, fant jeg denne
sykkelen og dette emblemet.
Da er det bare å håpe på att motageren
blir fornøyd.



Inne i kortet har jeg brukt to NSS stempler.

Sender dette kortet til:
Sketchy colors  rød,hvit og grønn
Fab n funky  3 av noe (3 pearls,3 strips)

Ha en flott 1.advents søndag :-)

4 kommentarer:

  1. I love this original design - a great male card - I really lov the way you have carried the theme to the inside thanks for playing at Fab'n'Funky challenges this week for our birthday celebrations hugs Judith xx

    SvarSlett
  2. Kjempestilig 40års kort!! Kult :)
    Tusen takk for at du deltar på Sketchy Colors sin fargeutfordring denne uken!
    Klemmer fra Jannhild

    SvarSlett
  3. Fabulous masculine card. Really love the layering.

    Thanks for joining us as OSAAT this week. Hope to see you again next week. DT Crafting Vicky

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)