Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

lørdag 16. februar 2013

Ett golf kort

 I dag har jeg laget ett bestillings kort til
pappan til en kolega. Karen er en ivrig golf
spiller, så da måtte det jo bli ett golf kort.

 Brette teknikken er Yvonnes  variant av Mariannes
kort i siste Ett Trykk. Dette kortet er basert på en firkant
i stedenfor en sirkel.

Slik ser det ut når begge taggene er ute.
Motivene har jeg funnet på google-golf-strektegninger.

Sender dette kortet til:
Kort o mania  ett gutte kort
Raise the bar  alt er lov
abc-challenge  bursdag 
Cards galore  gutte kort
Totally gorjuss  til en mann




Ønsker dere alle en fin helg
.......å for noen av dere....
.....en flott vinterferie. På meg blir
det jobbing kommende uke!








15 kommentarer:

  1. Stilig herrekort! Det faller helt sikkert i smak hos golferen :) Veldig fine motiver du har funnet her forresten.
    Ha en flott helg!
    Det blir jobbing på meg og til uka, men jeg slipper ihvertfall å stå opp tidlig om morran :)
    Klem

    SvarSlett
  2. Knall stilig golfkort, Lena!! Du er så flink til å lage herrekort!! Fine pappa farger:-)
    Skal prøve meg på denne varianten imorgen:-)

    Ha en fin helg! KLem Laila.

    SvarSlett
  3. great mans card- thanks for joining us at Card Makin Mamas.

    SvarSlett
  4. Så flott og detaljrikt kort. Flott bretteteknikk og tagger!
    Klem fra
    Mette

    SvarSlett
  5. Super flot herrekort og sikke mange skønne detaljer du har fået med der handler om golf! Tak fordi du deltager hos Kort O Mania!

    SvarSlett
  6. What an amazing guy card you have created! I believe this is for your dad's birthday...He will love this. Thank you for playing along with us at Chocolate Coffee and Cards!

    Nadja

    SvarSlett
  7. So beautiful Lena.

    Hugs Riet.xx

    SvarSlett
  8. This is an amazing male card, love all the elements used. Thanks for playing along with us this week at My Time To Craft.
    Kim xXx

    SvarSlett
  9. Thanks for playing in the Birthday challenge at Shopping our Stash! Great card! Love the multiple removable tags in it! Fabulous!

    SvarSlett
  10. Skikkelig fint kort dette her. Tusen takk for at du deltar hos Kort o Mania. Hilsen Kirsten

    SvarSlett
  11. Dette er virkelig en fin brett.
    Du er god på herrekort!:))
    Klem

    SvarSlett
  12. Stunning creation! Thanks for joining our challenge at Totally Gorjuss this week.
    Kat x

    SvarSlett
  13. Du er rå på bestillingskort! Hvis jeg brakk høyre arm og måtte hatt et kort så tror jeg jammen jeg hadde gitt deg oppgaven - du er kanon flink. Låner gjerne motivet. Kan hende jeg får behov for å lage et golf kort en gang selv:)

    SvarSlett
  14. super lovely!!!!!
    thanks for playing with us at ABC Challenge
    hugs

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)