Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

onsdag 24. april 2013

Baby kort med maskert bakgrund

I dag har jeg laget ett kort til Trykk pressas 
jubeleums oppgave 11, som denne gangen er
"maskering". Her har jeg maskert sirkler
på bakgrunden. Denne gangen ble det ett baaby kort,
...ikke fordi att jeg trenger ett.....men jeg fikk lyst
til å lage ett :-)

Sender det også til:
Vintage udfordring  vintage motiv
Bikuben baby utfordring

Har lekt meg litt med min cameo igjenn :-)
Ha en fin kveld :-)


5 kommentarer:

  1. Det var et nydelig babykort. Og så morsomt at du får til så fine kort med Cameoen din. Det ble skikkelig stilige kort!

    SvarSlett
  2. Nyydelig babykort, Lena, og de to takkekortene ble ordentlig flotte :-)
    Gratulerer med Cameo, det ser gøy ut.

    SvarSlett
  3. Nydelig babykort, Lena. Det ble utrolig fint med den maskerte bakgrunnen, og ellers mange flotte detaljer! Takk for at du deltar i jubileumsutfordringen hos Ett Trykk. Klem, Elizabeth

    SvarSlett
  4. Nydelig babykort! Tusen takk for at du deltar i jubileumsutfordringrn vår på Ett Trykk bloggen:)

    SvarSlett
  5. Et herlig babykort! Takk for at du deltar i vår bikuben utfordring! :)

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)