Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

mandag 9. mars 2015

Ett forsøk på Art journal


   
Jeg prøver meg stadig på nye ting jeg ikke kan!
Denne gangen har jeg prøvd meg på en Art journal side.
Siden jeg ikke har noen bok, så ble det en fritt stående side.
Her har jeg brukt avis papir, div. sprayer og malinger.
Inne hos Trykkpressa har vi nå kommet til bursdags
utfordring nr.19......som er Art Journal.


Her er det mange lag med malinger og sprayer.



 Jeg sender også denne Art Journal siden til:
Craft my life  Alt annet enn ett kort

Ønsker dere alle en flott mandags kveld :-)



2 kommentarer:

  1. Et forsøk a du :) Denne var jo rå lekker <3 Bilde å henge på veggen det der. To tomler opp!

    SvarSlett
  2. Hei! Kjempestilig AJ side du har laget! Digger fargen, og morsomt å stemple på bokpapiret, for så å klippe motivene ut! Og ekstra stas at du har brukt Poppystempler da, hihi :) Takk for at du tok utfordringen! Klem, Vibeke

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)