Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

torsdag 16. april 2015

Ett lappeteknikk bryllupskort


Her kommer ett nytt lappe kort :-) Her har jeg brukt
opp de siste restene av ett papir som jeg syns er så kult.
(det sorte med orange mønster) Er arkene fine, så
brukes de opp til siste rest :-)


Kortet er til en bekjent som skal gifte seg i sommer.


Sender dette kortet til:
Kort o mania Punch og dies
Scrappehjertet  Bryllup
Scrappelyst  Blomster
Vintage udtordring  Bilde innspirasjon (jeg har
latt meg inspirere til å bruke ett sort hvitt vintage
bilde)
Card and scrap merke dag (bryllup)

Da har jeg tatt helg :-)
Ønsker dere alle en flott og kreativ helg .-)

10 kommentarer:

  1. Nydelig bryllupskort :)
    Du er så flink til å få brukt opp rester.
    Lekkert.
    God helg :)
    Klem Connie

    SvarSlett
  2. Fantastisk flott! Smart måte å bruke opp restepapir. Lekre farger!
    God helg :)
    klem Unni

    SvarSlett
  3. wawwww så super flot ♥

    10000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring.

    knuzzzz ♥

    SvarSlett
  4. This is stunning! I love all the vintage elements you've included in this!!Thanks for joining us at Crafty Gals Corner x

    SvarSlett
  5. Så stilig og annerledes. Takk for at du deltar hos oss i Scrappelyst.

    SvarSlett
  6. This is absolutely STUNNING! It looks like a quilt piece and it is so romantic!

    SvarSlett
  7. P.S. Thank you for playing along at Crafty Gals Corner!

    SvarSlett
  8. Stilig bryllupskort i lappeteknikk.
    Takk for at du deltar på KortoManias utfordring.
    Klem Sissel

    SvarSlett
  9. Stilig kort og flott bruk av restepapir! Takk for at du scrapper med Nordsalten Hobbyklubb! Anne Lill - DT NSHK

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)