Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

tirsdag 3. november 2015

Petter 25 år


Dette kortet laget jeg til min ste-nevø. Det har blitt litt 
dårlig bed blogging i det siste, men det betyr ikke att
det har stoppa opp i produksjonen. Får skjerpe meg!
Takk for alle hyggelige kommentarer på bloggen min :-)
De leses alle sammen :-) De er en stor motivasjons 
faktor for meg :-) Ønsker dere alle en fin tirsdags kveld :-)



Sender dette kortet til:
Hjerteboden  Maskulint
Kort o mania Bruk bare ett mønster ark
Artistic inspirations  Alt er lov med bursdag
Get creative  Bursdag


3 kommentarer:

  1. Oi så stilig kort! Skikkelig maskulint og tøft, masse flotte detaljer.
    klem Unni

    SvarSlett
  2. Kjempefint maskulint kort med masse lekre detaljer. Takk for at du deltar hos Hjerteboden. Klem fra Rita

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)