Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

fredag 1. januar 2016

Fin Lucia jente

 
Da var 2016 her, å her er årets første scrappe prosjekt :-)
Dette er mitt lille barnebarn som er Lucia. Hun her
nå blitt 3 år gammel ....å Lucia sangen den var hun
faktisk veldig god på :-) Jeg sliter med å få fotografert
disse lo'ene mine på en god måte.....så de blir som de
blir!  Jeg vil gjerne få ønske dere alle ett riktig godt
nytt og kreativt år :-)


 
 
Sender denne lo'n til :
Lets scrap Der jeg har scrappet halvparten av den dobbel skisse
Her har jeg latt meg inspirere av dette bilde
jeg har latt meg inspirere av fargene, vinteren...
og har også fått med meg en stjerne :-)
Cute card thursday Alt er lov
C.R.A.F.T Alt er lov
 
Nyt de siste fridagen :-)
 
 
 

14 kommentarer:

  1. For noen herlige bilder av en nydelig Lucia! Likte så godt det bildet der hun ser så tankefull ut :) Kjempeflott LO!
    Ønsker deg et godt nytt innholdsrikt og kreativt nytt år!
    klem Unni

    SvarSlett
  2. Flott layout og får en superskjønn lucia, alltid stas med lys i hår :) Den får væra som en er når'n itte vart som en sku', men jeg synes bildene var masse gode nok!! God nytt til deg også :)

    SvarSlett
  3. For en herlig Lo.
    Takk for at du deltar hos Hobbygarasjen.no

    DT Jorunn Elin

    SvarSlett
  4. What a great layout, Lena, and the photos are adorable! Thanks for joining in at CRAFT Challenge!

    love Mags B x

    SvarSlett
  5. wonderful colours, she is super cute, thank you for playing along with Let's Scrap!

    SvarSlett
  6. Beautiful layout with the Let's Scrap sketch. I love the soft colors. Thanks for creating with us.

    SvarSlett
  7. Wow, how gorgeous and pretty, beautiful photos, I love the colours and all the stunning details!
    Thank you so much for sharing with us and entering our Let's Scrap Sketches challenge!!

    SvarSlett
  8. Lovely layout, love the pics... the color scheme is great and I adore that banner!!! Thanks playing along at Let's Scrap!!!

    SvarSlett
  9. Wonderful take on the sketch, love the colors. Thanks for playing at Let's scrap !

    SvarSlett
  10. What a great layout, Lena, and the photos are adorable! Thanks for creating with us at Let's Scrap!

    SvarSlett
  11. Beautiful layout. I love the story your photos tell. thanks for joining us at Let's Scrao!

    SvarSlett
  12. En flott LO med ei nydelig jente :-)
    Takk for at du deltar hos Nordsalten Hobbyklubb.
    Ha en fin dag Lena :-)

    Klem, Astrid

    SvarSlett
  13. Flott Lo av herlige bilder. takk for at du deltar hos Hobbygarasjen.no. DT Graciela

    SvarSlett
  14. Sååååå nydelig liten Lucia :) Herlige bilder <3
    Mange fine julekort og riste-kort du har laget også.
    Klem Connie

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)