Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

mandag 3. oktober 2016

Ett julekort med gammelt motiv

 
Her har jeg laget ett vinterlig julekort med ett
motiv som jeg har hatt liggende leeeeeege.
Husker ikke merket, men den var en del av ett
ark. Det er på høy tid å få det opp på ett kort ;-)
Teksten er heller ikke av ny dato, men slikt bryr
jeg meg ikke så mye om.

 
Jeg har scrappet etter denne skissen til Scrappelyst
og håper att den er igjen kjennelig.
 
 
Jeg sender også dette kortet til
Kaboks som vil se snø.
 
 
Ønsker dere alle en flott mandagskveld :-)
 

7 kommentarer:

  1. OOH I love this card, nice and rich looking. Thanks for joining in with us over at myshericrafts this week.
    Sue

    SvarSlett
  2. Kjempekoselig og stemningsfult julekort. Kjempefin bruk av skissen. Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst :)

    SvarSlett
  3. Pretty Christmas card! Thanks for sharing with us at My Sheri Crafts!

    Glenda's Cards

    SvarSlett
  4. Beautiful card love the vintage image and snowflakes sorry not visited for a while-had a couple of family issues now full of flu!
    Carol x

    SvarSlett
  5. Nydelig julekort. Takk for at du deltar i utfordringen hos Nordsalten Hobbyklubb. DT-Marie.

    SvarSlett
  6. Mycket vackert kort!! Tusen tack för att du deltar hos oss på kaboks! Kram Anna 😃

    SvarSlett
  7. Herlig vinterkort. Og er så enig med deg at det spiller ingen rolle hvor lenge det har ligget. Det er akkurat like vakkert for det :-)
    Tusen takk for at du scrapper sammen med oss i kaBoks :-)

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)