Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

søndag 9. oktober 2016

Ett lappekort i høstfarger

 
Her har jeg laget et lappekort i høstlige farger.
Kortet er ett avskjeds kort til en nydelig kollega.
Jeg har lekt meg med reste haugen min igjen :-)
.......å nei, det er laaaaaangt i fra tomt! tvert i mot!
selv om jeg syns jeg er god på å bruke rester så
øker mengden i stede for å minske! Rart det der ;-)

 
Sender dette kortet til:
 
Allsorts  Høstens farger
C.R.A.F.T Bilde inspirasjon (i was inspaierd
by the colors)
 
 
Crafty gals corner  Die cuts and punches
Mod squad Fugler
 
 
Ønsker dere en super søndag :-)
 

12 kommentarer:

  1. Lovely card! Thank you so much for participating this week at the Mod Squad Challenge

    SvarSlett
  2. This is gorgeous, gorgeous design. Good Luck in the draw. Thank you for sharing with us at craft challenge. Marlene DT

    SvarSlett
  3. Beautiful project. You are very talented.
    Thank you for sharing with us at the C.R.A.F.T. Challenge. - Myrna DT

    SvarSlett
  4. So pretty! I love the patchwork quilt effect! Thanks for joining in at CRAFT Challenge!

    love Mags B DT x

    SvarSlett
  5. What a gorgeous card! Thank you so much for joining us at 4 Crafty Chicks for our "DIE CUTS" challenge! Hope you will join us again soon! xoxoxo

    SvarSlett
  6. great card design! Love the fall colors! Thanks for sharing with us at Crafty Gals Corner!

    SvarSlett
  7. Beautiful card love the quilt effect and Autumn colours
    Carol x

    SvarSlett
  8. great project! Thanks for playing along in the Morgan's Artworld Challenge.
    Hugs,
    Natalie
    INKognito

    SvarSlett
  9. Nok et flott kort. Stilig teknikk du har brukt med lappeteknikk. Nydelig. Takk for at du deltar i utfordringen hos Nordsalten Hobbyklubb. DT-Marie.

    SvarSlett
  10. Dette var flott og i skikkelige høstfarger! Diesen Du er unik er bare så flott. Takk for at du deltar i Papirlosjen sin utfordring Høst. DT Monica

    SvarSlett
  11. Så flott lappekort, i herlige høstfarger. Kjekt å få bruke litt rester. Takk for at du deltar i Papirlosjen sin utfordring.
    DT Annelen

    SvarSlett
  12. Vakkert kort med mange flotte detaljer :-)
    Takk for at du deltok på utfordringen vår Halloween/Høst, og lykke til :-)

    Klem, Astrid
    DT-Scrap From Your Heart

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)