Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

onsdag 14. juni 2017

Kos med Oldefar

 
Jeg har lekt meg med noen gamle bilder av min
sønn som koser med sin Oldefar. Det ble en
ganske enkel lo denne gangen.
Inne hos Scrappelyst hadde de 4 ord som
minst ett skulle være med i tittelen på
bidragene. Her har jeg brukt ordet "kos"
Denne lo'n skulle derfor passe godt inn
på denne utfordringen :-)
 
 
Sender denne lo'n også til:
City crafter Ramme inn
Paper minutes Alt annet enn ett kort
 
 
Ønsker dere en fin kveld :-)

8 kommentarer:

  1. Beautiful page and love the pics
    Carol x

    SvarSlett
  2. What a great layout! Thank you so much for entering our ATG challenge at Through The Craft Room Door this week. Looking forward to see you again next challenge.
    Regards,
    TTCRD DT
    Scrapbookingmamaw {My Blog}
    Through The Craft Room Door
    ttcrd.blogspot.com

    SvarSlett
  3. great layout!! Love it!
    Heike

    SvarSlett
  4. What an adorable memory you captured with this page! Thanks for playing along with us at CCCB!

    SvarSlett
  5. Så koselig LO.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  6. Wow - what a great scrapbook layout and so many fabulous details. Thanks so much for joining us this time at the Crafty Creations Challenge, Elizabeth (DT)

    SvarSlett
  7. Great page! Thanks for joining us at Crafty Creations. Anna-Karin DT

    SvarSlett
  8. Kjempefin LO.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst :)

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)